WeCreativez WhatsApp Support
Sadece Siparişler ile İlgili Destek Verilmektedir..
Whatsapp Destek!

Yeni Başlayanlar İçin 7 Instagram İpucu


Instagram’a başlarken bu önemli ipuçlarını takip edin!

İlginç, renkli fotoğraflar ve videolar gönderin

Instagram’ın tamamı , özellikle daha fazla angajman istiyorsanız, takipçilerinize değer sağlamakla ilgilidir . Bu durumda amacınız mutluluk, mizah, motivasyon, nostalji, sevgi veya başka bir şey duygusunu uyandıran fotoğraflar ve videolar göndermek olmalıdır. Çok sayıda renk içeren yüksek kaliteli fotoğraflar, Instagram’da en fazla harekete geçme eğilimindedir.

Filtre efektleri ile aşırıya kaçmamaya çalışın

Instagram , görünüm ve stili otomatik olarak geliştirmek için fotoğraflarınıza uygulayabileceğiniz bir grup filtre sunar ; ancak bu eğilim zaten zirveye ulaşmış gibi görünüyor. İnsanlar renkli, ancak nispeten doğal görünen fotoğraflar ve videolar ister. Filtre efektleri çekici olabilse de, fotoğraflarınızın çoğunda renk ve kontrastı normal tutmak için bunların kullanımını sınırlamaya çalışın.

Hashtag’ları az kullanın

Karma etiketleri kullanmak , Instagram’da sizi daha fazla ilerletmek, daha fazla etkileşim sağlamak ve hatta yeni takipçiler çekmek için mükemmel bir yoldur. Ne yazık ki, bazı insanlar bunu fazla ileri götürüyor. Altyazıları genellikle hashtaglarla şişirilir; birçoğu fotoğraflarının konusuyla alakalı değildir. Karma etiketler kullanmaya karar verirseniz, minimumda tutmayı ve yalnızca alakalı anahtar kelimeleri kullanmayı unutmayın.

Mükemmel yeni içerik bulmak için Keşfet sekmesini (popüler sayfa) kullanın

Instagram’daki Keşfet sekmesi, en popüler fotoğraf ve videolardan bazılarının yer aldığı yerdir . Burada gösterilen fotoğraflar, izlediğiniz kişiler tarafından beğenilen veya yorumlanan fotoğraflara ve videolara göre uyarlanmıştır. Bu sekmeyi düzenli olarak kontrol ederek takip etmeniz veya etkileşimde bulunmanız için yeni kullanıcılar bulabilirsiniz.

Takipçileri ilgilenmek için sıkça yayın yapın

İzleyenleri nişanlı tutmak istiyorsanız, düzenli olarak yeni içerik yayınlamanız gerekir. Bu, günde 10 fotoğraf yayınlamanız gerektiği anlamına gelmez. Aslında, günde bir kez veya en azından iki günde bir kez mesaj yayınlamak, şu anki takipçilerinizi ilgilendirmek için sık olmalı. Göndermeden uzun sürecek olursanız, birkaç takipçiyi kaybederseniz şaşkın olmayın.

Belirli kullanıcılar ile iletişime geçmek için Instagram Direct’i kullanın

Takipçilerinizi nişanlandıracak şekilde sık sık yayınlamak iyi bir fikir olsa da, bazen herkese takipçilerinize her şeyi kamuya açıklamak her zaman gerekli değildir. Yerine. bir veya daha fazla belirli kullanıcıyı kendilerine özel olarak doğrudan bir fotoğraf veya video mesajlaşarak hedefleyebilirsiniz . Instagram Direct , içeriğinizi herkes tarafından bir kerede yayınlamaya ihtiyaç duymadan belirli kullanıcı gruplarıyla bağlantı kurmanın harika bir yoludur.

Takipçilerinizle etkileşimde bulunun

Fotoğraflarınızı düzenli olarak seven ve yorum yapan en sadık takipçilerinizi asla görmezden gelin! Bu, sonunda insanları uzaklaştıracak kesin bir ateş yoludur. Bunun yerine, takipçilerinize kendilerini değerli hissettirmek istiyorsunuz. Onların yorumlarını yanıtlayın, hatta kendi hesaplarını kontrol edin ve birkaç fotoğraflarını beğendin. Dilerseniz, Iconosquare (eski adı Statigram) gibi üçüncü taraf bir aracı kullanarak yorumları izleyebilir ve hangi kullanıcıların sizinle en çok etkileşime girdiğini görebilirsiniz.

 

haber

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir