WeCreativez WhatsApp Support
Sadece Siparişler ile İlgili Destek Verilmektedir..
Whatsapp Destek!

İnstagramda nasıl beğeni alınır ?


Aşağıdakileri denediniz ama 🙂 beğenileriniz artmıyor mu ?

Sitemiz den instagram türk beğeni satın alabilirsiniz !

İnstagramda nasıl beğeni alınır ?

Sosyal medyada herkesi mutlu eden bir şey varsa, daha çok sevdikçe daha fazla takipçi olur.

Yani bir Instagram hesabı oluşturdunuz. Almış olduğunuz, markanızı yansıtan harika fotoğraflar veya videolar paylaşmaktan heyecan duyuyorsunuz (kişisel markanız ya da işletmeniz için hesabınızı yönetmek olsun) ve diğer Instagram kullanıcılarından bir miktar sevgi kazanmak konusunda heveslisiniz. Instagram ve Facebook hesaplarınızı bağladıktan sonra, aşağıdaki büyümenizi gördünüz. Belki yaklaşık yüz kişiden daha fazla takipçiniz var, ancak o zaman platolar. Instagram oyununuzda bu noktada, “İnsanoğlu, imkansız” diye düşünebilirsiniz.

Bugün iyi haberlerim var. Instagram hesabınızı beğenenler ve takipçiler şeklinde önemli bir kredi elde etmek için birkaç basit yol izleyeceğiz.

Instagram’da sevdiklerinizi ve takipçilerinizi almanızın 8 yolu vardır:

# 1: Bir tema edin

Birçok başarılı Instagram hesabı, fotoğraflarının her birinde taşıyan belirli bir temaya sahiptir. Kendinize sorun, sadece benim şey nedir? Bu, NYC tabanlı fotoğrafçı @alice_gao gibi tamamen konum tabanlı olduğunuz anlamına gelebilir . Veya belki o lezzetli menüsünü vurgulamak isteyen küçük bir restoransınız – eğer öyleyse, @tattebakery’den esin kaynağı bulun .

Senin ne olursa olsun bir şey olabilir, ona sopa. Takipçileriniz tutarlılık görmek isterler ve bu da hesaplarınıza beklentilerini karşılamaya güvenirler. Sadece düşünün, yüksek moda bir hesap izlerseniz, birdenbire bir mavi börekli bir çörek görüntüsüyle karşılaşırsınız demektir!

# 2: Harika içerik yayınlayın

Instagram’da daha fazla takipçi ve beğeniyi kazanmanın anahtarı, gerçekten şaşırtıcı içerik yayınlıyor. İzleyicilerin geri gelmeye ve fotoğraflarına iki kez hafifçe dokundurmaya devam etmeleri için, yüksek kaliteli fotoğraflar ve ilginç altyazılar oluşturduğunuzdan emin olmaları gerekir. Bununla birlikte, izleyicilerine görmek istediğini vermek aynı tür fotoğrafları tekrar tekrar göndermeniz gerektiği anlamına gelmez … Gerçek olalım, biraz sıkıcı olabilir. Açılarınızı ve konularınızı # 1’de oluşturduğunuz markaya uymaya devam edin.

# 3: altyazılarınızla birlikte bir hikaye anlatın

Katil bir fotoğraf aldıktan, düzenlemeye başladıktan ve göndermeye hazır hale getirirken, başlığın kaymasına izin vermek kolay olabilir. Ama tuzağa düşme! Başlıklar fotoğrafınızın inanılmaz derecede önemli bir unsurudur. Altyazılarınızla bir hikaye anlatmak, takipçilerinize bir uzman olarak ve fotoğraf bağlamında size birazcık bir bakış açısı kazandırır. En iyi kombinasyon olsa da, şaşırtıcı bir fotoğraf ve onunla birlikte gitmek için harika bir başlık alıyor. Fotoğrafçı Alex Guiry , çarpıcı fotoğraflarıyla yalnızca bir hikaye anlatmakla kalmıyor, izleyicisine daha fazlasını görmek ve duymak isteyen bırakan bir sahne arkası anlatımı da sunuyor.

# 4: Bir programa bağlı kal

Takipçilerinizin ne zaman yeni bir fotoğraf bekleyeceğini bilmeleri önemlidir. Daha önce de tartışıldığımız gibi tutarlılık ve ritim önemlidir. Bunun birçoğu, ne kadar içeriğin yüklenmesi gerektiğine dayanır. Kendinizi güzel görüntülerde yüzerken bulursanız ve günlük yayın yapmaya başlıyorsanız, her gün için bir kuyruk yazarak onu takip etmeniz gerekecek. Instagram hesabınız için bir içerik takvimi oluşturmanız, işleri düzenli tutmak için harikalar yaratacaktır ve bu, takipçiniz ve sayımınız için gerçekten büyük bir fark yaratabilir.

İstediğiniz son şey, hesabınızı günde bir kez veya haftada bir kez güncellemek ve ardından haftalarca kaybolmaktır. Sosyal medyadan bir mola vermek büyük bir uğraş gibi görünmese de, sadık bir takip ve topluluk oluşturma yolunda ilerleyecektir.

# 5: takipçilerle etkileşimde bulunma

Takipçileriniz, yayınlarındaki şaşırtıcı fotoğrafların arkasında gerçek, canlı bir insan olduğunu öğrenmek istiyorlar. Onlara, uzlaşarak ve ilgi çekici şeylerden ziyade yalnızca bir Instagram obotu olmadığınızı göstermenin daha iyi yolu. Onların yorumlarını ve beğenilerini beğendiğinizi bilmelerini sağlamanın harika bir yoludur.

Hesaplarından bazılarını kontrol etmeye ve gözlerinizi çeken herhangi bir fotoğrafı beğenerek sevmeyi paylaşmaya ne dersin? Bu, takipçilerinizin hesaplarına gidip benzer şekilde spam göndermek değil, fotoğraflarını beğenmek için Instagram’daki yeteneklerini ve varlıklarını kabul ederek bir ilişki kurmak anlamına gelmez.

 

# 6: Hashtags … Ama çok fazla hashtag yok

Son zamanlarda, hashtags yayınınız hakkında daha fazla görüş almak için en iyi araçlardan biri olarak görülüyor. İçeriğinizi hesabınızı izlemeyen kullanıcılar tarafından görülebilmenin harika bir yoludur, ancak daha sadık takipçileri almak her zaman en iyi strateji değildir. # Love veya #dog gibi geniş hashtag’ları kullanmak umduğunuz kadar pozlamayı sağlayamaz çünkü bu fotoğraflar diğer kullanıcılar tarafından daha yeni fotoğraflar gömülür. Hesabınızın temasıyla konuşan daha benzersiz, hedefli hashtag’ları (#dogsofinstagram) kullanarak, bir ton geniş olanları kullanmanızın çok daha iyi sonuç verirsiniz. Eşleme etiketlerini kullanmak yabancılarla tanışmak için harika bir yoldur, ancak gönderdiğiniz içeriğin alakalı olması gerekir. Çok fazla hashtag kullanmanız sadece çok fazla uğraşıyormuş gibi görünebilir. Fotoğrafınızın aktarmaya çalıştıklarını tanımlayan iki veya üç hashtag kullanarak mükemmel dengeyi bulun.

# 7: Markalı hashtaglar

Markalı hashtags Instagram’da önemli bir şey haline geliyor . Birçok marka, kitlenizle alakalı bir temayla meşgul olmak için markalı hash etiketleri kullanıyor. Markalar, ürün özellikli olsun ya olmasın, topluluklarını kendi fotoğraflarını hashtag ile etiketlemeye teşvik ediyor. Markalı bir hashtag oluşturarak, sizinle topluluğunuz arasında ciddi bir marka sadakati oluşturabilirsiniz. Markanız yeni müşterilere gösterilen pozisyondan yararlanarak yararlanacak ve müşterileriniz marka katılımınızdan duydukları sevgiden yararlanacaklardır. Instagram topluluğunu markanızla etkileşimde bulunmaya motive etmek ve markanızın sayfasında kullanıcı tarafından oluşturulan bazı içerikleri sergilemek için harika bir yoldur .

# 8: Keşfet aracını kullanma

Araştır aracını kullanmak, kendiniz bulamayacağınız olası yeni ve heyecan verici fotoğraflara ilişkin feed’inizi açar. Aşağıdakiler dışında kalan kullanıcılarla (beğeniler ve yorumlar yoluyla) bağlantı kurarak, hesabınız için tamamen yeni bir görünürlük seviyesi elde edersiniz!

Fotoğraflarınızı Keşfedin sayfasına getirmek mi istiyorsunuz? : Şansınızı etkileyebilir iki etken vardır nişan miktarı bir fotoğraf beğenme veya yorum alır ve zamanın miktarı o fotoğraf ilk yayınlanmıştır sonra bu etkileşimi elde etme sürer.

haber

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir