WeCreativez WhatsApp Support
Sadece Siparişler ile İlgili Destek Verilmektedir..
Whatsapp Destek!

İnstagramda Hangi Saatlerde Paylaşım Yapılmalı


Instagram’da Mesaj Göndermek İçin En İyi Zaman Nedir?

2017’de Instagram’da yayınlanmak için en uygun zamanı bulmakla ilgili bazı genel kurallar şunlardır:

  • Gün içinde çalışma saatleri dışında daha fazla  yayın yapın Later’in son sosyal medya yöneticileri anketine göre genellikle Instagram’a en iyi zaman öğle saati (saat 11.00-1.00) ve akşamlar (aksam 7-9.00). Düşünsene: Instagram’ı en çok ne zaman kontrol ettin buluyorsun? Muhtemelen iş günü boyunca değil, muhtemelenEğer göndermek istediğiniz! İpucu: Çalışma gününde Instagram yayınlarını zamanlayın , böylece boş zamanınız boyunca endişelenmeniz gerekmez.
  • Hafta sonları kitlenize bağlı olarak vurulabilir ya da özlenebilir. B2B şirketlerinden ziyade haftasonları yayınlarken B2C şirketleri muhtemelen daha iyi sonuçlar alacaktır çünkü birçok işletme sadece hafta boyunca faaliyet gösteriyor.
  • Hafta içi önemli yayınları kaydedin . Farklılıklar azdır, ancak ortalama Instagram katılımı güne bağlı olarak değişir. GörePazar günleri en az kullanırken, kendi araştırmalarımız , çarşamba ve perşembe günleri en fazla katılımı sağlama eğilimindeyiz. Instagram’da yayınlanmak için A / B testi yaparak en iyi günleri deneyin (daha fazla bilgi için aşağıda).
  • Saat 15’den kaçın, ancak denemekten korkmayın . Hafta içi akşam saat 3 ile akşam 4 arasında genellikle en düşük katılım oranına neden olur, çünkü çoğu kullanıcı o anda iş yerinde meşguldür. Bununla birlikte, batı ve doğu kıyılarında geniş izleyicilere sahip bazı sosyal medya yöneticilerinden geribildirim aldık. Bu yüzden 4 pm EST Instagram’a kayıt yapmak için en iyi zamanıydı.Doğu kıyısının iş gününün sonuna yakın olan tatlı bir mekân ve batı sahillerindeki öğle saati. 18:00 EST, kitlenizin bu kategoriye girip girmediğini test etmenin başka bir tatlı noktası olacaktır!

Instagram’da Mesaj Gönderecek En İyi Zamanınızı Bulmanın 3 Adımı

Yukarıdaki genel kurallara rağmen, Instagram’a postalanacak en iyi zamandan biri yoktur. Farklı izleyiciler farklı zamanlarda aktif olması ve bu senin bulmak için neden önemli olduğu, saat dilimlerini değişen olacaktır  bireysel Instagram üzerinde yayınlamak için en uygun zamanı.

Instagram için tam en uygun kayıt zamanınızı belirlemek için uygulayabileceğiniz 3 adım:

1. En Saati Alanlarınızı Bulun

Instagram’a yazı yazmak için en iyi zaman söz konusu olduğunda, zaman dilimleri hakkında düşünmek esastır. Diyelim ki, batı sahillerindeki bir şehirde bulunuyorsunuz, ancak takipçilerinizin çoğu doğu sahillerindeki New York’ta. Bu nedenle, 9 Şubat, Instagram’a en sevilen zamanlardan biri olabilirken, takipçilerinizin çoğu batı kıyısında saat 9’a kadar uyku moduna geçeceğinden, aslında 18:00 PST / 9:00 EST’de göndermeyi denemek istersiniz.

Instagram için en uygun gönderme zamanınızı bulmak için yapabileceğiniz en iyi şey, Instagram’ın yerel analiz aracını kullanarak kitlenizi araştırmaktır . Instagram Insights, pazarlamacılar için sorabileceği her şeyi verir: takipçilerinizin nerede, cinsiyetlerine, yaşlarına ve en önemlisi Instagram’da en çok ne zaman faal olduklarına bakabilirsiniz.

Ayrıca, takipçilerinizin konumlarını ülkeye veya şehre göre de görüntüleyebilirsiniz. Bu bilgiler, pazarlamacılar kitlenizi anlamaları açısından inanılmaz derecede faydalı değil, takipçilerinizin çoğunluğuna erişmek için hangi saat dilimlerini göndermeniz gerektiğini daha iyi anlamanızı sağlar, böylece Instagram yayınlarını en iyi zamanlar için planlayabilirsiniz .

Insights, Instagram’ı yayınlamak için en uygun zamanı bulmanızı kolaylaştırır, çünkü takipçilerinizin Instagram’ı kullandığı sırada en popüler gün ve saatleri gösterir. Bu verileri kullanarak takipçilerin etkinliklerine dayalı olarak Instagram’a en iyi zamanı ve en uygun günleri hesaplayabilirsiniz.

2. Özelliği Göndermek İçin En Sonra En İyi Zamanı Kullanın

En uygun gönderme sürenizi bulmanın daha kolay bir yolu , belirli Instagram hesabınız için en yüksek gönderim sürelerini otomatik olarak hesaplayan Later’in Postaya Alma Süresi’ni kullanmaktır  !

Daha Sonra Mesaj Gönderme Zamanı özelliği, Instagram yayınlarınızla ne zaman nişan almanız gerektiğini öğrenmenizi kolaylaştırır. Later’in iş planlarındanbirinde iseniz,  yayınlamak için en uygun zamanlarınız haftalık içerik takviminizde vurgulanır ve  Kitlenizin yayınlarını , kitlenizin en çok ne zaman etkinleştiğine göre kolayca  zamanlamanıza yardımcı olur.

Özellik , yayınlarınızın aldığı beğenilen ve yorum sayısını kullanarak son aylardaki en iyi performans gösteren yayınlarınızı incelerken çalışır  – bu nedenle, takviminizde görünen en iyi yayınlanma saatleri sizin için kişisel olarak kişiselleştirilir! Özellik hakkında daha fazla bilgiyi  burada bulabilirsiniz .

3. Gönderme Süreleri ile Deney Yapın ve İlerlemenizi ölçün

Numaraları kendiniz de çiğnemek isterseniz, farklı günlerde farklı günlerde gönderdiğinizde ne kadar katılım aldığınızı izlemek için bir elektronik tablo oluşturabilirsiniz.

Hafta boyunca beş farklı zaman seçerek başlayın. Örneğin, takipçilerinizin EST 5 ile 9: 00 arasında en aktif olduklarını fark ederseniz , yayınlarınızın 5, 6, 7, 8 ve 9’da görünmesini planlayın . E-tablonuzda, her yayının aldığı kaç tane beğenme ve yorum ile bunları yayınladığınız tarih ve saati takip edin.

Ertesi hafta, yayınlarınızın zamanlamasını her gün için değiştirin. Örneğin, 1. Pazartesi Pazartesi günü saat 5’de yayınladıysanız, hafta 2’de akşam 6’da yayınlayın.

Birkaç hafta sürebilir, ancak bu bilgileri belirli ağlarda kendi kitlenize dayalı olarak paylaşmanın en iyi günlerini seçmenize yardımcı olmak için ve bu belirli günlerde trafik almak için en iyi zamanları seçmenize yardımcı olmak için kullanabilirsiniz.

Başka bir seçenek yayınlarınızın zaman içinde nasıl performans gösterdiğini öğrenmek için Later’in ücretsiz Instagram Analytics’i kullanmaktır. Hesabınıza giriş yaptıktan sonra, son üç ayda her bir yayınınızın kaç tane beğenme ve yorum yaptığını görmek için Instagram hesap özetinizi görüntüleyebilirsiniz; bunlardan hangisi en popüler olan yayınlar ve en çok beğenilenler ve sizinle paylaştığınız yorumlar. posta başına almak. Bu bilgiyi kullanarak, daha çok beğenilen ve yorumlanacak Instagram yayın zamanınızı optimize edebilirsiniz!

Instagram’a ne zaman mesaj atılmalı: Algoritma Oyunu Neden Değiştirdi?

Instagram, geçtiğimiz yılın başında   , kronolojik yayınları, daha yüksek etkileşime sahip yayınlara öncelik veren bir algoritmayla değiştiriyor ilan etti; bu, postanızın beğenilmesi ve yorumlanması ne kadar çok kişinin yayınınızı göreceği anlamına geliyor!

Yayınladıktan kısa bir süre sonra Instagram yayınlarınıza çok fazla ilgi katarsanız, bu Instagram’a yayınınızın kaliteli, ilgi çekici içerik olduğunu gösterir ve yayınınız takipçiler feed’lerinizin en üstüne gider ve daha fazla kullanıcıya gösterilir.

Instagram katılımını artırmanın birkaç yolu vardır  , ancak en iyi yollardan biri, Instagram kitlenizin en aktif olduğu zaman göndermektir.

Bunu bir şekilde düşünün: Kitleniz Instagram’da en çok etkin olduğunda mesaj gönderirseniz, söz konusu mesaja katılımınız daha olası. Bu etkileşim, Instagram’ın yayınlarınızı kullanıcıların yayınlarında daha üst üste bindirmeyi ve  Instagram Keşfetme sayfanızı almanızı sağlayacak ve bu da yayınınıza daha fazla katılım sağlayacaktır.

Bu döngüsel süreç şu şekildedir: yüksek katılım ile daha görünür olmasını sağlar yüksek nişan, yol açar Görünürlüğünüz, yol açar … ve tüm başlar  ne zaman  sen Instagram üzerinde yayınlamak.

Bu nedenle Instagram yayınlarını planlamak, genel Instagram stratejiniz için çok önemlidir!

En iyi Times için Instagram İletilerini Programla

Instagram kitlenizin en çok ne zaman faal olduğunu ve hedef kitlenizin etkinliğine dayalı en fazla etkileşimi nasıl sürdüreceğinizi bildiğinize göre, son adım .

Kitlenizin en aktifken sürekli olarak yayın yapmanızı sağlamanın en iyi yollarından biri Later’in AutoSchedule aracını kullanmaktır . AutoSchedule ile yayınlamak için en iyi zamanlarınızı temel alan kendi Instagram kuyruğunuzu oluşturabilirsiniz. Yayınlama zamanlarınızı bir kez seçmeniz yeterlidir ve Instagram yayınlarınızı sıraya koyduğunuzda otomatik olarak istediğiniz zaman diliminde programlanacaktır.

Yayınlarınızı Daha Sonra ile planladıktan sonra , yayınlanma zamanı geldiğinde bir bildirim alırsınız. Tek yapmanız gereken bildirimi açmak ve daha sonra Later otomatik olarak zamanlanmış fotoğrafınızı Instagram’a çekiyor ve önceden yazılmış altyazılarınızı otomatik olarak kopyalar. Sadece altyazı alanındaki “yapıştır” yı tıklayın ve hepsinin Instagram’a gönderileceksiniz.

Instagram, işletmelerin pazarlama hedeflerine ulaşması için inanılmaz bir kanal. Ancak ne zaman kendinizi böyle hissettiğinizde içerik yayınlamak yeterli değildir. Yayınlarınızı önceden planlayıp planlamakla, katılımınızı artırabilir, trafik çekebilir ve yeni takipçiler ve müşteriler kazanabilirsiniz!

haber

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir