WeCreativez WhatsApp Support
Sadece Siparişler ile İlgili Destek Verilmektedir..
Whatsapp Destek!

İnstagramda Hangi Hashtaglar Popüler


Eğilim gösteren Instagram hashtag’larında yer almak büyük önem taşıyor. Explore Page (Sayfa Sayfası) sayfasında yer almak gibi , aslında Postunuzun Instagram’da viral olmasını sağlayan büyük bir ağ etkisi yaratabilir!

Ancak aslında trend çizelgesinde nasıl hashtag alacaksınız? Instagram hangi yayınları seçerken ne gibi faktörleri önemsiyor? Korkmayın, aşağıdaki kılavuzda, Instagram hashtag’larını geliştirme konusunda bilmeniz gereken her şeyi ve bir “üst yazı” olarak nasıl özellikli hale getirileceğini açıklıyoruz.

Trend Instagram Hashtags Nelerdir?

Instagram’da bir karma etiket arama yaptıysanız, muhtemelen sonuçlar sayfasının üst kısmında görünen dokuz “üst mesaj” ızgarasını fark ettiniz demektir. Instagram’a göre, en üstteki yayınlar, “o hash etiketi ile etiketlenmiş en popüler yayınlardan bazılarını göstermek için” yükselen hashtag’larda görünür. Üstteki yayınların altında, yayınlar kronolojik olarak düzenlenir ve sürekli olarak güncellenir; bu nedenle, en üstteki yayınlara girerek markanız için büyük pozlama demek!

Explore Page gibi, en iyi mesajlar çeşitli faktörlere dayalı olarak algoritmik olarak seçilir. Keşfet Sayfası esas olarak Instagram’ın davranışınıza dayalı olarak beğeneceğinizi düşündüğü mesajların bir araya toplanması iken, Instagram’da bir karma etikete göz attığınızda, her Instagram kullanıcısı aynı üst yayınları görür!

Bir Instagram hashtag’ın en üstteki yayınlarına girerseniz, bu hashtag’ı arayan herkes yayınınızı görebilir. Maui veya Madagaskar’da olmanızın bir önemi yoktur. Bu yüzden viral gitmek için fırsat oldukça büyük!

Instagram’da “Üstteki Mesaj” Nedir?

Instagram’ın en üstteki yayınlarının ardındaki algoritma aşağıdakiler de dahil olmak üzere birkaç hususu dikkate alır: şunları içerir: yayınınızın ne kadar etkileşim içeriyor (beğenilenler ve yorumlar), hash etiketinin popülerliği ve yayınınızın etkileşimini ne kadar çabuk aldığı.

1. Katılım

Hiç kimse Instagram algoritmasının tam olarak nasıl çalıştığını bilmese de , Instagram’ın çok fazla etkileşime giren yayınları desteklediğini biliyoruz; bu, yayınınız beğenme ve yorumların tonunu alırsa bunun, bir trendin en üstteki yayınlarında yer alması daha olasıdır. başlık etiketi.

Hashtag #stayandwander için arama sonuçlarını kontrol edin . En üstteki yayınların çoğunun değilse de çoğunun 3.000’in üzerinde beğenisi ve 40 yorum var! Aynı durum , önemli ölçüde daha az popüler olan #incil pirincler için de geçerlidir  .

Hatta #sweetdreamsdlf (2.3 milyon mesaj ile karşılaştırıldığında sadece 65.600 Mesajları olan, #stayandwander ), 500 3,500 için beğenme aralığında üst mesajları üretir.

2. Hashtag Popülaritesi

İşte bir deney: Instagram’ı masaüstünüzde veya mobil cihazınızda açın ve popüler bir hash etiketi ( #thehappynow gibi) arayın . Diğer hashtag’ları kullanan birini bulana kadar üstteki yayınlara bakın. Bu hashtaglardan birine tıklayın ve ardından hashtag’ın sayfasındaki üstteki yayınları inceleyin. Orijinal yayın aynı zamanda bu hashtagın en üstteki yayınlarına girdi mi? Farklı bir karma etiketle tekrar deneyin. Aynı sonuç mu?

Bu, yayınlarınıza çok sayıda hashtag kullanırsanız, bazıları için eğilim gösterebilir (hepsi veya hiçbiri olmayabilir) ve bunların hepsi, hashtag’ın ne kadar popüler olduğuna bağlıdır. Süper popüler hashtags çok rekabetçi olabilir, bu nedenle yalnızca birkaç saat içinde binlerce beğeniyi üretemediğiniz sürece üstteki yayınlara girme şansınız oldukça zayıf olur.

Ayrıca, hashtag değeri ne kadar büyük olursa, üstteki yayınlar o kadar hızlı yenilenir? #finditliveit gibi büyük bir karma etiket için , 24 saatten fazla bir eğilim içinde kalmanız pek olası değildir. Ancak, #pinkobsessed gibi daha küçük hashtaglar için, bir veya iki gün (veya daha fazla) eğilimi sürdürebilirsiniz!

The takeaway: En popüler mesajlarda öne çıkma şansınızı artıracak popüler hashtag’lar ve daha az popüler hashtaglar kullanın!

3. Katılım “Büyüme Hızı”

Günün sonunda, en beğenilen yayınlar, popüler olanları değil, trend olan trendleri ilgilendiriyor. Elde ettiğiniz katılım miktarı gerçekten önemli olmasına rağmen, bu katılımı ne kadar çabuk elde ettiğinizden veya başka bir deyişle katılımınızdaki “büyüme oranından” biraz daha az önemlidir .

Örneğin, 2 saatte 500 beğenilen bir yayın, üst yayınlarda, 24 saat içinde 5.000 beğenilen bir yayına göre daha iyi bir sıralama yapma şansına sahiptir.

Bu mükemmel bir bilim değildir – dikkate alınması gereken bir çok faktör vardır. Ancak sonuç şu şekildedir: Bir hashtag’ın en üstteki yayınlarına girmek istiyorsanız, hız önemlidir . Postanızın etkileşim büyüme oranı diğerlerininkilerden yüksek olduğu sürece hesabınızın 5.000 veya 50.000 takipçisi olup olmadığı önemli değildir.

Bu aslında kılık değiştirmiş bir nimet. Neden soruyorsun? Çoğu hesapta, yavaşça 5000 almak için olduğundan 500’den fazla beğeniyi elde etmek çok daha kolaydır. Instagram’ın önemsediği tek şey bir yayının hoşlandığı miktardaysa, en çok takipçisi olan en büyük hesapların yalnızca bir hashtag’ın en üstteki yayınlarına dönüştürme şansı olurdu. Büyüme oranı bileşeni, oyun alanını düzenler ve daha küçük hesapların üst mesajlarda yer alması için bir fırsat verir.

Eğilimli Instagram Hashtag’lerde Öne Çıkanlar Nasıl Alınır?

1. Doğru hashtag’ları seçin

İlk adım trend için doğru hashtag’ları seçmektir. İzci sayısı 10.000 veya daha az olan bir hesabınız varsa, #fashiongoals gibi daha küçük, yüksek oranda hedeflenmiş bir hashtagın #instafashion gibi büyük bir hashtag için olduğundan daha üst sıralara girmek olasılığınız yüksek .

Hashtag’ınızın alaka düzeyi ne kadar popüler olduğundan çok daha önemli olduğunu unutmayın. Fotoğraflarınıza sadece rasgele hashtaglar ( #sunset , #girl , #cali ) eklemeden , niş içinde hangi hashtag’ları öldürdüğünü bulun ! Bu şekilde, endüstrinizdeki diğer reklam öğeleriyle bağlantı kurabilir ve kişisel ilişkiler geliştirebilirsiniz.

2. Bir ton angajman oluşturun

Doğru karma etiketi seçtikten sonra, yayınınıza olabildiğince çabuk bağlı kalmaya odaklanmanız gerekir. Ve bunu yapmanın en iyi yollarından biri, Instagram yayınlarınızı , izleyicilerinizin Instagram’da en çok ne zaman etkinleştiğine göreplanlamaktır .

Kitleniz Instagram’da en çok etkin olduğunda mesaj gönderirseniz, söz konusu mesaja katılımınız artar. Bu katılım, Instagram’ın yayınınızı kullanıcıların yayınlarında daha üst üste bindirmesine, dolayısıyla yayınınıza daha fazla katılım sağlamanıza neden olacaktır. Çevrimsel bir süreçtir: Daha yüksek etkileşim, daha fazla görünürlük sağlar ve bu da daha fazla görünürlük sağlayan yüksek etkileşime yol açar … ve hepsi Instagram’a gönderdiğinizde başlar.

Yayınlarınıza bir ton hızlı katılım sağlama şansınızı artıracak isterseniz, yayınlamak için en uygun zamanları öğrenin ve daha sonra Instagram yayınlarınızı zamanlamak için Daha Sonra gibi ücretsiz bir araç kullanın !

En Popüler Etiketler

#love #followback #instagramers #socialenvy #PleaseForgiveMe #tweegram #photooftheday #20likes #amazing #smile #follow4follow #like4like #look #instalike #igers #picoftheday #food #instadaily #instafollow #followme #girl #instagood #bestoftheday #instacool #socialenvyco #follow #colorful #style #swag

#fun #instagramers #model #socialenvy #PleaseForgiveMe #food #smile #pretty #followme #nature #lol #dog #hair #sunset #swag #throwbackthursday #instagood #beach #friends #hot #funny #blue #life #art #photo #cool #socialenvyco #bestoftheday #clouds

#amazing #socialenvy #PleaseForgiveMe #fitness #followme #all_shots #textgram #family #instago #igaddict #awesome #girls #instagood #my #bored #baby #music #red #green #water #bestoftheday #black #party #white #yum #flower #socialenvyco #night #instalove

 

haber

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir