WeCreativez WhatsApp Support
Sadece Siparişler ile İlgili Destek Verilmektedir..
Whatsapp Destek!

İnstagram Hangi Ülkenin Sahibi Kim Tarihi Hikayesi


İnstagram Hangi Ülkenin Sahibi Kim Tarihi Hikayesi

Instagram , Ekim 2010’da doğumundan bu yana sosyal medya dünyasında büyük adımlar attı. Üç yıl önce, fotoğraflarınızı ve videolarınızı paylaşan sosyal paylaşım ağı uygulamasını, resimlerinizi filtrelerle özelleştirmenize izin veren pek çok kişi kullanmadı ve hatta bilmiyordu. Fakat şimdi onlarca milyon kullanıcı, görsel iletişim ve sosyal etkileşim yoluyla birbiriyle bağlantı kurmak için Instagram’ı kullanıyor.

Instagram nedir?

Instagram, kullanıcıların fotoğraf ve video yoluyla içerik yükleyip hayatlarını dünyayla paylaşmalarını sağlayan bir mobil uygulama. Birçok açıdan, Instagram’ın fotoğraf paylaşım platformu baştan beri benzersizdir. Bir kullanıcı bir fotoğraf çektiğinde, resmi kişiselleştirmek ve anı mükemmel bir şekilde yakalamak için bir filtre seçebilir . Filtrelerin amacı, amatör veya vasat bir mobil fotoğrafı sanatsal ve profesyonel görünümlü bir görüntüye dönüştürmektir.

Uygulama aynı zamanda gerçek zamanlı olarak kullanılmak üzere tasarlandığından, Instagram kullanıcıları deneyimlerini paylaşabilir ve takipçiler bu deneyimleri gerçekleştikçe paylaşabilir. Instagram ayrıca sosyal paylaşım ağını kullandı ve kullanıcılara resimlerin birden fazla platformda birden çok uygulamada anında paylaşılmasını sağlayarak kolaylaştırdı. Kullanıcılar fotoğrafları Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr ve Oturaklı olarak paylaşabilir.

Kullanıcılar, uygulamada, takipçilerinin son yayınlarının bir ana sayfasını inceleyebilir, takip eden etkinlikler için bir haber beslemesini kontrol edebilir, herkese açık resim üzerinde yorum yapabilir ve beğenebilir ve ayrıca hem yorum hem de fotoğraflarda takipçileri etiketleyebilir. Hashtag eğilim, özellikle, yaygın Instagrammers arasında Başlıklar ve yorumlar kullanılır. Instagram’a web’den de erişilebilir; ancak yalnızca görüntüleme, yorum yapma ve beğenme işlevleri; Fotoğraf yüklemek için kullanıcıların Instagram’ın mobil uygulamasını kullanmaları gerekir.

Instagram’ın Başlangıcı

2010’da kurulan Instagram, adını “anlık kamera” ve “telgraf” kombinasyonundan aldı. Fotoğraf paylaşımı uygulaması, bir milyon aylık kullanıcıdan başlayarak, Temmuz 2011’de 100 milyon yüklenen fotoğraf ve Eylül ayında 10 milyon kullanıcı buldu. aynı yılın. Nisan 2012’de şirket, 30 milyon kullanıcı markasını geçtiğini açıkladı. Aynı ayda Facebook, Instagram’ın büyümesine dikkat çekti ve uygulamayı bugüne kadarki en büyük üçüncü edinimi olan 1 milyar dolarlık bir satın aldı. Bu noktadan itibaren, Instagram’ın fırtınalı kullanımı. Satın alma işleminden sonra aylık 80 milyon kullanıcıya ulaştı ve 2013 yılının sonunda aylık 150 milyon aylık kullanıcı sayısına neredeyse iki katına çıktı .

Instagram’ın popülaritesindeki üstel tırmanış kısmen Facebook satın alımından kaynaklanıyor ancak şirketin 2013’te aldığı önemli adımlar uygulamanın daha da güçlendiğini gösteriyor. Instagram, o yılın Mayıs ayında fotoğraf etiketlemeyi ve “Fotoğrafları” nı tanıttı ve kullanıcının profili üzerinde etiketlendiği her resmi bir koleksiyona sahip yeni bir sekme ekledi. Fotoğraf etiketleme aynı zamanda markalara da genişletildi, bu da iş dostu bir hareketti. bildirildiğine göre satışların artmasına yol açtı .

Daha sosyal paylaşım yolunda ilerleyen Instagram , Temmuz 2013’te fotoğrafları ve videoları gömmek için bağlantılar ekleyerek yayın paylaşmayı kolaylaştırdı . Bu yeni işlevle, kullanıcılar Instagram içeriğini görülebileceği şekilde gösterebilir; bir makaleye veya bir web sitesine bir gömme bağlantısı yapıştırma. Bu, kullanıcıların başka yerlerde içerik paylaşmasına ve trafiğin Instagram’a geri dönmesine izin verdiğinden, Instagram için akıllı bir hareketti.

Ekim 2013’te Facebook , uygulama içinde “doğal görünümlü reklamlar” ı içermeye başladı. Kullanıcılar reklamlar için kullanılmadığı için Facebook, birkaç markanın çekici, yüksek kaliteli fotoğraf ve videolarından sadece birkaçı ile başlamaya karar verdi. Bir ay içinde bu yaklaşım , reklamların% 5’inin kullanıcıların beğenisine sunduğu için başarılı oldu .

Instagram, 2013’ün sonunda, takipçiler için özel fotoğraflar ve videolar göndermek için özel bir sohbet hizmeti de ekledi. Bundan önce, sevdirmeler ve yorumlar yoluyla tek iletişim aracı tamamen halka açıktı. Artık kullanıcılar “Doğrudan” mesajlaşma düğmesini kullanarak en fazla 15 kişiye özel içerik gönderebilir . Kullanıcılar gönderdikleri resimler için altyazı yazabilir ve görüntü gönderdikten sonra fotoğrafların altında sohbet etmeye devam edebilirler.

Instagram’ın tüm güncellemeleri, kullanıcı katılımını ve site trafiğini artırmak amacıyla stratejik adımlardı.

Mevcut ve Gelecek Durum

Instagram, 2013’te Android için en iyi 50 uygulamadan biri olarak Time Magazine’de listelenmiştir. 2014 yılının başlarına kadar, Global Web Index’in bir raporunda Instagram’ın aktif kullanıcılarını yalnızca 6 ayda% 23 oranında artırarak en hızlı büyüyen sosyal ağ olduğu bulundu . Birkaç ay sonra, Instagram’ın Twitter’ı mobil kullanıcılarla örtüştüğüne dair raporlar ortaya çıktı ; fotoğraf paylaşımı uygulaması 35 milyon aylık mobil kullanıcılara sahipti, Twitter cep telefonundan neredeyse 5 milyon daha fazladır. Instagram’ın büyüme geçmişi göz önünde bulundurulduğunda bu şaşırtıcı olmamalı, ancak kullanıcıların yalnızca ana işlevi, fotoğraf yüklemesi ve paylaşımı için mobil uygulamayı kullanabileceğini düşündüğünüzde, Instagram’ın tüm beklentileri aştığını iddia edebilir.

 

haber

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir